Friday, September 10, 2010

Minu suvi .

Suve veetsin ma põhiliselt koguaeg maal,oma sugulasega. Juuni alguses peale kooli lõppu käisime veel ema ja tema sõbraga Soomes ühe  päeva. Seal mulle meeldis. Kuni Jaanipäevani olin ma veel Tallinnas, veetsin aega oma sõpradega. Juuni lõpus sõitsime ära maale. Maal olles me saime sõpradega koguaeg ujumas käia, kuni kolm korda päevas, veeääres sai väga palju nalja. Maal olles sõime me palju marju kaa, kõige rohkem maitsesid mulle ikka vaarikad, kirsid olid ka head.

Kuni augusti alguseni olin koos täditütrega, me käisime Viljandi folgil, ja teistelgi üritustel. Augusti alguses läksime koos kunsti laagrisse, seal nädala, see oli tore. Peale seda olin ma veel natuke aega tädi juures, ja siis tulin tagasi Tallinnasse. Selline oligi minu suvi. See suvi möödus väga kiirelt.

5 comments:

  1. Ma ütleks, et jutt on suht lühike aga muidu on tore jutt küll

    ReplyDelete
  2. Sa TÕESTI tahad, et ma su blogi kommenteeriksin? o_O
    Sa ju tead, et ma hakkan kirjavigade ja paljude muude asjade kallal vigisema. ^^

    ReplyDelete
  3. :D Sa ju ei peagi seda kommenteerima, kirajavigu on tõesti ka w ? :O, virised jahhh koguaeg xD

    ReplyDelete